13 Mayıs 2018 Pazar

YENİ FOTOĞRAF UYGULAMALARIM




Merhaba,

Kullandığım fotoğraf uygulamalarına yenilerini eklediğim için sizinle de paylaşmak istedim. Fotoğraf uygulamalarım ve photoshoplarım için bu linklere bakabilirsiniz.

https://gamzeozzdemir.blogspot.com.tr/2017/05/instagram-photoshop-hileleri.html

https://gamzeozzdemir.blogspot.com.tr/2017/01/fotograflarimi-nasil-duzenliyorum.html

Yeni kullandığım uygulamalar ilk dördü;


1) AİR BRUSH

Bu uygulamayla gerçekten hiç bir yeri yamultmadan kendinizi zayıflatabilir, sivilcelerinizi yok edebilir, göz altı torbalarınızı yok edebilirsiniz. Ama benim kullandığım boyumu uzatmak için. Arada büyük oynamalar yapmadan 2,3 cm'in aramızda lafı olmayacağını düşünerek buraya koyuyorum fotoğrafları :D






   

2) QUICKSHOT

Bu uygulamayı sadece arkadaki manzalarım için kullanıyorum. Belki siz efektlerini sevebilirsiniz. çok fazla seçenek var ama benim tek yaptığım bulutlar.







3) RNI FILMS

Bu ara tek kullandığım filtre bu uygulamada. VSCO yalan oldu anlayacağınız. Benimki ;
Agfacolor 40's Warm 



Tabi biraz oynamalar yapıyorum.


4) FOODİE
Bu uygulamada da gerçekten sınırsız efekt bulabilirsiniz. Benim kullandığım ise biraz daha soluk, cool bi efekt. Sizin profiliniz canlı resimlerden oluşuyorsa YU1 ve YU3 deneyebilirsiniz.






Bir sonraki postlarda görüşmek üzere :)





 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder