12 Mayıs 2017 Cuma

İNSTAGRAM PHOTOSHOP HİLELERİ



                         
Herkese tekrardan merhaba ♥️

Ara ara snapchatten (gamzeozzdemir) paylaşıyordum ama daha kalıcı olsun diye de buraya yazmak istedim :) Hemen başlarsak;
 
1) PİCSART - YAMULT










 Fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere yüzünüzde, vücudunuzda küçük değişiklikler yapabiliyorsunuz bu özellikle. Adım adım fotoğraflarda aktardım. Ben her zaman yapmıyorum tabi sonuçta burun ortada  :D Ama profil durduğumda gözüme battığı için bir tık düzeltiyorum :)

2) PİCSART - SIKIŞTIR








  Belki bir sürü "zayıflatma" programı olabilir ama ben çok nadir uyguladığımdan yine picsart uygulamasından yararlanıyorum. Burda önemli olan etrafınızda çizgi, obje varsa onları da kendinizle birlikte kaydırmamanız. Belli olunca gerçekten çok komik oluyor. O yüzden açıyı küçültün ve üzerinize doğru yapın. Öyle olunca etrafınızdakiler daha az oynuyor.

 3)FACETUNE - DÜZELTME






   Öncelikle bu özellikle sivilcelerinizi, pürüzlü bölgelerinizi de düzeltebilirsiniz. Ben burda başka bi yararını da göstermek istedim çünkü benim gerçekten çok işime yarıyor. Gördügünüz gibi amaç kırış kırış kıyafetlerden kurtulmak. Fotoğrafta o kadar kötü gözükürken bir iki gel gitle asla gözüme batmaz hale geldi :)

 4) VSCO - X, Y EĞRİSİ








Fotoğrafı 8eçip , aşağıdaki pozlandırma tuşuna basınca efekt olan değil de yine aynı pozlandırma tuşuna basınca bu x ve y eğrilerini görebilirsiniz. Demeyin ki bunlara mı takıyosun :D Simetri hastası da değilim ama dikkat ediliyor işte. Amaç herhangi bir tarafı fazla olan kısmı diğeriyle eşitlemek. X sağlı sollu, Y aşağı yukarı işaretliyor. Bir de yanlarında düzelt var ki o da fotoğrafı döndürüyor. Böylece istediğiniz orana kavuşabiliyorsunuz :)

5) FACETUNE - DEFOKUS






     Keşke hepimizde iphone 7plus olsa da böyle yollara başvurmasak :D Ama gel gör ki her türlü sorunu çözüyoruz. Amaç fotoğraftaki asıl ögeyi ön plana çıkartmak için onun dışındakileri bulanıklaştırmak. Burda da önemli olan ögeye taşırmamak ve orantılı bir şekilde defokuslamak.

6) FACETUNE - AYRINTILAR


     Kısaca yine ön plana mı çıkarmak istiyorsunuz fotoğrafınızdaki bir şeyi. Abartmadan bir iki tıkla ayrıntı verip pozu arttırabilirsiniz. Ben burda ojemin rengini ayrıntıladım. Ama en güzeli de renkli gözlülere yapınca gözleri harika oluyor . Artı olarak da tırnak etlerimi düzelticiyle pürüzsüzleştirince foto tamam.



7)PICSART- KLONLA





  Heralde en çok sorulan yaptığım işlem bu. Amaç arkanızdan, yanınızdan istemediğiniz şeyleri yok etmek. Adım adım fotoğraflarda mevcut.

8) FACETUNE - TONLAR


      Bu özellikle de farklı ışıkları yok ediyoruz. İlk olarak "Seçici"den olmasını istediğim yüzümdeki renge tıklıyorum. Sonrasında "tonlar" kalemiyle yüzümü hafif bir şekilde boyuyorum ve o eşitsizlik gidiyor.


Benim yaptıklarım bundan ibaret. Daha nolsun yani, başka biri mi olalım :D Anlamadığınız ya da faydalı oldu sağol demek isterseniz yorum bırakabilirsiniz, dm'den ya da snapchatten yazabilirsiniz. Bir de yazılarım hoşunuza gidiyorsa bildirim almak için yukardaki "Abone Ol" tuşuna tık tık. Görüşürüz ♥️


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder