11 Ocak 2017 Çarşamba

TEK ÖĞÜNLE NASIL KİLO VERDİM?







Herkese merhaba,
Uzun zamandır çokca sorulan ve instagramdan yanıtlamaya çalıştığım bi konuyu daha kalıcı olması için bloga taşıdım.



Öncelikle şunu belirtmek isterim ki ben bu konunun uzmanı değilim. Sadece bende işe yarayan tüyoları size aktarıyorum. Hadi başlayalım ;


Toplamda 20 KİLO verdim. Bunun 15 i yeme düzenimi değiştirerek, 5'i  de sporla destekleyerek verdiğim kilolar. Maddeleyerek size uyguladıklarımı anlatma kısmına geçersek :

1) Şekeri tamamen kestim. Hiçte zorlanmadım. Bence azalta azalta değil bir anda kesmenizde fayda var.

2) Günde 4 litreye yakın su içmeye başladım. Ki artık içmezsem tuhaf geliyo ve suya çok fazla ihtiyaç duyuyorum.

3) Abur cuburla zaten olmayan aramı ayda bire düşürdüm.

    Ve en önemli kısıma " YEME DÜZENİME" gelirsek;

• 3 ara 3 ana öğün yemenin sadece midemi büyüttüğünü gördüm ve 1 ana öğüne geçtim. Bunu size bir gün içinde yediklerimle anlatırsam daha iyi olacak :

     BİR GÜN İÇİNDE YEDİKLERİM

•SABAH : (10.00) Uyanınca yarım litreye yakın su içiyorum.
                (11.00) İlk öğünüm "ikisi bir arada kahve" Evet bu benim kurtarıcım çünkü beni çok tok tutuyo.



                   (14.00) Biraz acıkmaya başladım ve yarım yağlı sütümle müslimi yiyorum. 


 Benim en sevdiğim bu ; beni hem dinç tutuyo hem de yulaf dolu olduğu için de tok !





•AKŞAM :  (18.00) Tek ana öğünüm olduğu için kendimi kısıtlamıyorum ama bilinçli bir birey olduğum için de yediklerime ve ölçülerine dikkat ediyorum. Örneğin;
   Tavuk ızgara ve bulgur pilavı
    Köfte ve salata
    Sebze yemeği ve çorba
    Balık ve bir dilim tam tahıllı ekmek
                 (21.00)  Bir şey yemek istersem bu saatlerde bir meyve yanında süt içiyorum.
  Ve günüm böylece bitiyor.

   Umarım biraz yardımcı olabilmişimdir. Eğer sorularınız olursa bana yorum bırakabilirsiniz, istediğiniz zaman instagram direct message'dan yazabilirsiniz. Bir sonraki postta görüşmek üzere ❤