25 Haziran 2017 Pazar

DİYET MAGNOLIA TARİFİ



Herkese yeniden merhaba ♥️
 İftarı ayrı sahuru ayrı derken bir de bayram tatlıları geldi tam oldu. Ben de tüm şerbetli tatlılara inat sütlü hafif mi hafif tarif vermek istedim size. Malzemelere geçersek; 

•1 litre yarım yağlı süt
•Yarım su bardağı toz şeker 
•2 yemek kaşığı nişasta 
•2 yemek kaşığı un ( Evinizde varsa yarısını
buğday unu da koyabilirsiniz.) 
•2 adet yumurta sarısı
•1 paket toz vanilya 
•1 paket süt kreması
•1 paket burçak büsküvi ( ya da diyet )
•10 adet çilek
( İsterseniz muz da ekleyebilirsiniz) 





Yapılışı ; 
Tenceremize un, şeker, yumurta, nişasta ve toz vanilyayı alıp yavaş yavaş sütümüzü ekliyoruz. Ocağa koyup karıştırmaya başlıyoruz. Topak topak olmamasına dikkat edin. Oluyorsa biraz rondo tutabilirsiniz. Kaynamaya başladığı zaman ocaktan alıp soğumaya bırakabilirsiniz. Diğer yandan burçaklarımızı rondodan geçiriyorsunuz. Başka tariflerde burçak yerine cici bebe kullanılmış. Diyet evresindeyseniz kullanmayın derim. Çünkü kilo almak isteyenlere uzmanlar gece cici bebe yemelerini tavsiye ediyor. Düşünün kalorisini.

 Tarife dönersek soğuyan muhallebimize süt kremamızı da ekliyor ve çırpma teliyle karıştıyoruz. Burdan sonrası size kalıyor tabi. Ben biskuvilerimi dizdim çileğimi muzumu koydum muhallebimi döktüm, tekrar muhallebi ve büsküvi çilek, tamamm ! 


Afiyet olsun ♥️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder