11 Ocak 2017 Çarşamba

FOTOĞRAFLARIMI NASIL DÜZENLİYORUM?




     Herkese yeniden merhaba ❤

      Bu postta instagram için fotoğraflarımı nasıl düzenlediğimi anlatıcam sizlere. En çok dikkat ettiğim fotoğraflarımı aynı tonlarda kullanmak.Bir de sürekli kendimi atmamaya hatta bir kez kendimi atıyorsam bir sonrakinin mutlaka kahve , oje ya da kitap olmasına dikkat ediyorum ki profilime girildiğinde göz yorulması olmasın. Kullandığım uygulamalar ise bazen "PİCSART" tan ve yazılar için "STUDİO" dan yararlansam da en çok kullandığım ve efektlerini bunlardan yaptıgım iki uygulamam var. Hadi uygulamaları fotoğraflarla göstereyim :


 1)VSCO




Bu programda bir çok efekt bulabilirsiniz. Benim en çok sevdiğim A5 ve F2. Ama instagramımdaki uyum için artık sadece A5'i kullanıyorum. Fotoğrafla gösterecek olursam fotoğrafın ilk hali bu :



Bu fotoğrafa A5 filtresini uygulayıp, yoğunluğu kırmak için efekti +9.0 a getiriyorum :





İnstagram için de biraz parlaklığı arttırınca fotoğrafım tamam.

  2) FACETUNE


Bu uygulamayı da daha aydinlık bir görünüm için kullanıyorum. Fotoğrafın aslı bu :  
                                
                                           

Bu fotoğrafa vsco "A5, +9.0 " uyguladım :


Şimdi de facetune uygulamasındaki "BEYAZLATMA" seçeneği ile beyaz kısımları daha aydınlık hale getiriyorum. 


Aynı zamanda facetunla "AYRINTILAR"dan belirgin olmasını istediğiniz yerleri belirginleştirebilir, kusurları "DÜZELTME" den azaltabilirsiniz. Facetune 2 uygulaması ücretsiz, tabi biraz daha farklı ama ona da bakabilirsiniz.

Bir sonraki postta görüşmek üzere❤