20 Aralık 2017 Çarşamba

YENİ YILI KARŞILAMA MOTİVASYONLARI




Tekrardan merhaba ♥️
Maddelere geçmeden önce şunu söylemek istiyorum, siz ne kadar iyi bakarsanız yeni yıla giriş de o kadar iyi ve umutlu olur. Her zaman iyi bakamıyoruz farkındayım, ben mesela 2017ye girerken umutlu değildim, hayatımın en iyi yılı da olmadı. Ama bu sefer kararlıyım, 2018’e bomba gibi giricem , hadi gelin birlikte :)

1) Kendinize 10 yıl sonrası için mektup yazın !
 Ben mektubumu 4 yıl önce yazmıştım ve hala okudukça diyorum ki 19 yaşındaki bir kız beni şu an nasıl bu kadar iyi edebiliyor. Unutmayın , size sizden daha iyi gelecek kimse yok. Bu mektupta yazdığınız döneme ait hiçbir şeyi koymayın. Benim tavsiyem, hayallerinizden, 10 yıl sonra nereleri görmüş olmanız gerektiğinden, neleri başarmış olmanızdan ve en önemlisi kendinizin ne kadar güçlü olduğundan bahsetmeniz. İnanın zor zamanlarınızda daha iyi bir motivasyon olamaz :)

2) Birikim yapın !
 Geçtiğimiz zamanlarda bu konuda çok iyi değilseniz yeni yıl yeni başlangıçla kendinize bu konuda hedef koyabilirsiniz. Ben şu an kazandığıma yazın biriktirdiklerimi ekliyorum ki bu bana resmen motivasyon sağlıyor. Siz de en küçükten başlayabilirsiniz.Bir kutuya cüzdanınızdaki bozuklukları atın her gün. Bir yıl sonunda bu bile size iyi bir başlangıç olmuş olacak.

3) Yakınlarınızı arayın !
 Uzak olan akrabalarınızı arkadaşlarınızı aramak isteyip de çoğu zaman erteleyip aylarca unutanlardan mısınız? O zaman kendinize boş bir gününüzü belirleyin ve konuşmak isteyip uzun süredir aramadığınız insanları arayın, bittiğinde üstünüzden büyük yük kalkacak ve kendinizi iyi hissedeceksiniz.

4) Sağlıklı olun ve fazlalıklardan kurtulun !
 Diyete girip yürüyüşe başlayıp bir hafta sonra yapamıyorum diyip bırakmaları bir kenara atın. Bu yıl istediğiniz forma ulaşmak için harekete geçin. Sağ tarafta benim kilo vermem ve altlarda da 21 gün kuralını okuyun derim size bir yol gösterici olabilirler.

5) Hayatınızdaki fazlalıklardan da kurtulun !
 Uzun zamandır dolabınızda, çekmecenizde duran eşyalardan bahsediyorum. Değerlendirebileceğiniz platformlarda varken yüklerden kurtulmak size yeni yılda iyi gelebilir.

6) Arkadaşlarınızdan da !
 Daha dogrusu arkadaş görünümlülerden. Düşünün ve arkanızdan konuşmayacağına emin olmadığınız insanları hayatınızdan çıkarın. En büyük yorgunluklardan biri bir sebeple de olsa böyle insanları etrafınızda barındırıyor olmanız. Bu yıl kendinize bir iyilik yapın ve az ama öz arkadaşlıkların tadını çıkartın.

7) Geçmişi geçmişte bırakın !
 Zamanı gelmedi mi sizce de keşkeleri, olmayacak şeylerin hayalini geride bırakmanın. En güzeli ders çıkarmak ve geleceğe bakmak. Şu an ya da 1 yıl önce üzüldüğünüz olaylara beş yıl sonra gülüyor olcaksınız. Bunu düşünün ve uygulayın.

8) Ertelemeyin !
 Bu zamana kadar ingilizce öğrenmek, blog yazmaya başlamak, iş değiştirmek gibi ertelediğiniz şeyleri bu yıl hayata geçirin, hareket kazanın, hayatınıza tatlı yorgunluklar ekleyin.

9) Değişiklik güzeldir !
 Yeni yerler keşfedin, tarzını bir kaç gün farklı şekillendirin, hiç denemediğiniz bir saç stili deneyin,
hafta içinde kahvaltınızda farklılıklar yapın, sevmem dediginiz bir seyi deneyin.

10) Gülümseyin !
 En klasik olani ve en güzeli. Ne olursa olsun gececegini unutmayin ve zorluklara, basarisizliklara hatta insanlara en güzel cevabin gülümsemek oldugunu unutmayin. Düsün yine de gülümseyerek ayaga kalkin :)

Yeni yilinizi simdiden kutluyorum, umarim yeni yilda en önemlinin kendiniz oldugunuzu hic unutmazsiniz ♥️

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder